DM alışverişim ve bitirdiklerim💅🖖🤸

Selam🙌
Nasılsın canım,balım,birtanecik,güzelll okuyucum?Afiyettesindir İnşallah.(Iyhhhh ne kadar da mıç mıç bir blogger😑)Her seferinde halini hatrını sormadan uçana kaçana saydırıpp,alayına isyan modunda yazıma başlangıç yaptığım içüüünnn bugün hanım hanımcık,iyilik meleği şeklinde şapıyımmm dedim diiii.👀
Ama hiç olmadı dimi?
Büşra'ca değil bu Neeeiiinnnnnn...😒
Adriiannnnn baştan alıyorum canım sil paragrafı!

Sümük donduran,ruh emici,kasvetli bir kasım gününden herkeseeeee kocaman Mer-ha-baaaaaaa(Yarabbiimmm kelimelerimin asaletine bakar mısın?İşte bu!!İçimdeki o minik,muhalif şeytan seni seviyom.😁😁)
Dm alışverişim ve bitenler yazımla karşınızdayım bugünn.💇💇

Bitirdiklerim👇

Venüs yüz yıkama jeli:Venüs markasının cilt toniğini çok sevdiğimi belirtmiştim daha önceki yazılarımda biliyorsunuz.Gözeneklerimi küçültmüştü,cildimin renk dengesizliğini azaltmıştı...Toniğini sevdim,yüz yıkama jelini de severim kafasıyla almıştım bu ürünü.Ama Cıkkk...Olmadı be gülüm.Ayrı dünyaların insanıymışız biz.Gül suyu gibi kokuyor.(Hiç sevmem)Derinlesine temizlik hissi vermiyor.  Hoşçakal Venüs bizimlaaa deyııılsın.💁
Balea Duş jeli:Kokusu kalıcı,uygun fiyatlı...Güzel👍.1.29 euro'ya almıştım yanlış hatırlamıyorsam..(Almanya'da duş jellerivle,deodorantlar çok ucuz oluyor genelde zaten)
Dusch das Traumland deo:Kokusu inanılmaz güzelll..Tek kötü yanı pudra içerikli olması.Koyu renkte kıyafetlerin üzerine sıkıldığında feci iz bırakıyor.
Bruno banani bayan parfümü:Sevgili eşimin hediyesiydi.Severek kullandım..
Yalııunuzzz canım beyime buradan bir serzenişte bulunmak istiyorum:
Bana Si'lerle,gucci rush,burberry'lerle gel bir dahakine.Pintilik yapma!!😘Yani yapmamalısın bence.Yoksa bende yemeğinden,ütünden,çamaşırından "pintilik" yapmak zorunda kalırım.Hiç hoş olmaz dimi tatlım?😟Biliyorum beni seviyorsunnn!.😍Bendeeeeee sennniiii❤
Garnier 2 si bir arada göz temizleme suyu:Göz makyajımı temizlemek için kulladığım tek ürün!Çok sayıda temizleyici kullanmış biri olarak söylüyorum bunu.Söküp atıyor farı,rimel kalıntılarını.
Fiyatı 3 -3 buçuk euro.👍
Sterilium hijyen sıvısı:Yakuba iş yerinde kullanması için eczaneden almıştım.Sterilize sıvısı..(Ama tabiki o kullanmadı,ben kullandım🙋)


DM alışverişim👇


Ufak bir açıklama;
DM nedir?
DM(Drogeriemarkt) Almanya'da ve bazı Avrupa ülkelerinde olan,içerisinde kozmetik,sağlık,temizlik ürünlerinin bulunduğu büyük bir market zinciridir.Balea ve Denk mit meşhur ürünlerindendir.Fiyatlar genel olarak çok uygundur.Rossman'ın neredeyse aynısıdır.İsimleri ve ürünleri değişik sadece...
Bu çok değerli,muhteşem bilgiyi sizlerle paylaştığıma göre aldıklarımı da yazmaya başlayabilirim.😀

Balea coffein shampoo
Balea coffein spülüng:Şu sıralar saç dökülmesi problemi yaşıyorum.(D vitamini düşüklüğü durumum da var😟)Zaten saç yapım ince telli benim,birde dökülme olunca tam oldu yani.😐Coffein özlü olan baleanın bu şampuanını dökülmeyi durdurması amaçlı aldım.Umarım işe yarar.Spülüng saç kremi demek bu arada.
Balea Dushgel glamorous nights:Şekerli,hoş,ağır olmayan bir kokusu var.Deodorantını kullanmıştım ben aynı ürünün 🙌 duş jelinide görünce dayanamadım,aldım.Takım yaptım takımmm!🙈.Hepsi pembiş☺💗Yeni gelin ürünleri bunlarrrrr😅


Bübchen kinder shampoo&shower:Ayazikonun hem şampuamı hem de duş jeli.💁2 si bir arada olan bir ürün.
Adam bakımlı beyler,dağılın😎







Bebe soft&lovely deo spray:Benim bebe ürünlerine olan zaafımı duymayan kalmamıştır heralde.👀
Dove go fresh pfirish und zitronenverbenenduft::Şeftali kokulu bir deodorant.Ama hiç sevmedim.Neden aldım bende bilmiyorum.Bknz.Deliii👩✌
Dove Men care clean comfort deo:Eşimin uzuunnccaaaa bir süredir kullandığı deodorant.Çok soft,temiz bir kokusu var.


Aırwıck raumspray pure frühlingsfrishe blumig:Bildiğiniz tüm oda parfümü spreyleeriniii unutun!Devrim nitelğimde bir yenilik.(Reklam ücretimi bi zahmet banka hesap numarama aktar sevgili aırwıck.Beleşe reklamını yapıyoorum) Odaya sıktıktan 1 dakika sonra kokusu yok olup,kaybolan spreylerden değil bu ürün.Bayağı bayağı kalıcı.Vallahi ben bayıldım!Evimin olmazsa olmazları arasına girmiş bulunmakta kendileri💙
Denk mit granatapfel feuchte allwecktücher:Türkçesi Nar'lı Islak mendil!💆
Sevgili Almanca neden bu kadar uzunnnnn bir anlatım şekline sahipsinn??   "Yıldım da!"
İsmini yazarken ruhumu teslim etsemde!😒çok pratik,sıkça kullandığım bir üründür.
Profissimo schmutzradier:Türkçesi kir silgisi.
Hiç üşenmicem ve kullanışlılığını vurgulamak için hecelicem.👉Muh-te-şem !!!
Özellikle beyaz mobilyalara sahip olanlar ve çocuğu olanlar için hayat kolaylaştırıcı...😻İçerisinde 6 adet sünger bulunmakta.Hafifçe ıslatın ve çıkarmak istediğiniz her türlü lekeninnn üzerine sürün,az biraz çitileyin.Sonuca asla inanamayacaksınız.Şimdiye kadar çıkartmadığı hiçbir iz,leke olmadı bende.🙋Rossman'da da mevcut bilgilerinize👌

Essential garden joyful rose parfum:Gül kokulu,hoş,hafif bir parfüm.Yukarıda da bahsettiğim gibi ben normalde gül kokusunu hiç sevmiyorum.😐Ama bu parfümde başı ağrıtan yoğun,ağır bir gül esansı yok.(Migrenli arkadaşlarım ne demek istediğimi anladı şuanda😃) 30 ml boyunda.Tasarımı da alıp çantaya atmalık şekilde dizayn edilmiş.
Maybelline Vivid matte lıquıd :48 numara wıcked berry adlı ruju aldım.Cesur bir renk evet biliyorum.😎"Mavi ruju nerde kullanabileceksin Büşra allaseenn?"diye soruyor olabilirsin bana sayın okuyucum .Hatta bak çınladı sağ kulağım.😄
"Her yerde."
Ruj konusunda ayarım yoktur benim🙋 (yakın çevrem bilir.😁)Öyle ki nude renkte rujum yok denilecek kadar az sayıdadır.Eşimle bu konuda sıkça tartışıyoruz ama durum bu.Yapcak birşey yok cınımm😘
Rengin duruşu bu şekilde.Yalnız sürmesi çok zor ya...Yapısı da tam mat değil.Fotoğrafın kalitesi için çok özür diliyorum.🙏Kameramın usb kablosu bozulduğu için çektiğim fotoğrafları bilgisayarıma aktaramadım.Cep telefonu çekimi bu 🙈😔


Loreal paris paradise extatic maskara:Öve öve bitiremediğiniz maskara bu mu dicemmmm de linç yemekten korkuyorum😅Kötü bir ürün demiyorum.Akma yapmıyor,kirpikleri tek tek ayırıyor.Ama daha iyileri piyasada mevcut ya.Maybelline'in rimellerini üzgünüm ama tek geçiyorum.Hacim felan verdiğide yok.Yani en azından benim kirpiklerime vermedi.İçerisinde hint hağı bulunması güzel bir avantaj.✌Yukarıda ki fotoğrafta bu rimel var kirpiklerimde.☝Az para da değil heee 11.90 euro..Üzdün bebeğim ne diyebilirim ki😏
Ebelin fächer pinsel:Highlighter fırçası.Çok sevdim💙
Catrice allroınd concealer palette:Daha kullanmadım.Yorum beyan edemiyorum.💁Krem yapıda bir concealer paleti.Ama ben genel olarak catrice'in ürünlerini zaten seviyorum.Memnun kalacağımı düşünüyorum


Garnier skın actıve waschgel mit aloe vera:İsminde de anlaşılacağı üzere aloe vera özlü yüz yıkama jeli.Garnier'ın makyaj temizleme suyunu severek kullanıyorum.Umarım yüz temizleme jelinden de memnun kalırım.
Ebelin gesıchtspeeling massagepad:Cilt temizliği için kullanılan peeling pedi bu normalde.Ama ben  makyaj fırçalarımı temizleme aparatı olarak kullanıcam kendilerini😎
Balea melon berry handlotion:Sırf kokusunu beğendiğim için aldığım el losyonu.Kalitesiz bir ürün.Emilimi hiç iyi değil.Tabaka bırakıyor resmen elin üzerinde.Nemlendirme işlemi felan zaten hak getiree.👎
"The Body Shop shea butter hand cream." özür dilerim canısı senden.😓Sen tek'sin bu alemde.Seviliyorsun💙
Balea kaltwachsstreifen:Aloe vera özlü ağda bantları.
Dm sprudelbad himbeere badkugeln:Frambuazlı banyo topu.
Sevmedim.😒Erimedi ya bir türlü delirtti beni!!!😬
Balea feuchtıgkeıts konzentrat:Severek kullandığım bir ürün daha...Nemlendirici serum.İçerisinde vitamin E ve zeytinyağı bulunmakta.Düzenli kullanımda cilt lekelerini azaltıyor.Denedim,gördüm👍Bilmediğim ve kullanmadığım bir ürünü sırf "yazmak" için yazmam zaten ben buraya.👍Kimsenin vebalini alamam,almam,almamalıyız!Ürünün benzeri farklı bir isimle Rossman'da da mevcut diye biliyorum ben.💙
Balea Antı-falten augen pads:Kırışıklık karşıtı göz altı bantları.Kırışıklığa fayda ediyor mu bilemiyorum ama göz altı torbalarına iyi geldiği kesin.👍

Uzun bir yazı oldu sanıyorum.Amaaa BİİTTTİİİİ!🎉🎉
Gitmeden artık rutinim haline gelen "yazımın şarkısı" video linkini de şuraya bırakıyorum.👇
(Bu aralar yanınızda yurdunuzda Havanaaa havanaaaaa diye bağıran,dans eden bir manyak görürseniz korkmayın.Benim o bennn.💃🙆Fazlasıyla dilime dolandı bu şarkı😅)


Bir sonraki yazımda tekrar görüşmek üzere,
Kendine ve "temizliğine" iyi bak e mi sayın okuyucum?🌼.
Selametle efenim...

Yorumlar

Yorum Gönder