Güne nasıl başlarım?(Mim)🌞

Herkese merhabaaaa🙌
Google plus hesabımın anasayfasını süsleyen "güne nasıl başlarım?" mim etkinliğiyle karşınızdayım bugün.💁
Sevgili Derya ablama(Delikızınbohcasi,deryaninsporgunlugu,deriasworld) daveti için çok teşekkür ederim💙
Yalnız baştan uyarımı yapıyorumm; hiç iç açıcı bir güne başlama şeklim yok.😐Okurken daralırsanız "offff sussss azcık büşra ruhumu emdin beehh!!"derseniz sizi anlarım.Çıkışlar sağ üst köşeden efenim.☝️Acil durumlarda çarpı işaretine basiniz.❌Çünkü sabahları ben bile kendimden nefret ediyorum.😈🙄

Sabah 7.45-8.00 civarı oğlum odasının kapısını açıp,"Anniiiee" diye pıtır pıtır koşup yanıma gelir.5 dakikalık sarılma,öpüşme seremonisinden sonra kendimi yataktan kazııyaaaa kazııyaaa kaldırıp,ayazı odasına tekrar götürüp,altını değiştiririm.Sonra mutfağa doğru bir gözüm açık bir gözüm kapalı şekilde gider sütünü ısıtırım ama o sırada Ayakta uyumaya da devam ederim!5 dakika bile olsaaa uyku uykudur istirham ediyorum!
Ayaza sütünü verip "Annecim sana hapşuuu(cizgi film karakteri) açıyım mı?"diye sorarım.Verilen "Ayç!" Cevabıyla kendimden geçip,çocuğu severken boğarım.😻Ağlayınca bırakırım.😁Çünkü analık=bir tutam psikopatlık.🖤
Daha sonra bol su ile troid ilacımı içerim.Hashimoto tiroidi adında bir sağlık problemim var.Ayakta uyumalarımın,sabahları zor kalkmalarımın başlıca sebebidir kendileri.😒İllet bir rahatsızlıktır.Dengesiz şekilde kilo alımı yapar."Su içsem yarıyor!"deyimi biz hashimotolular için söylenmiştir.😐Mevsim geçişlerinde eklem ağrıları,el-ayak uyuşmaları da baş gösterir.Evlere şenlik bir durumdur yani.Bayılırız tsh yüksekliğine,troid bezini düşman olarak gören savaşçı antikorlara!!😬
Neyse efenimm uzatmayayım son olarak ayazikonun ve kendimin kahvaltısını hazırlar,12.30-1 gibi de kahvemi içer güne başlarım.Temizliği öğleden sonra yaparım.Sabah kendimi zor ayıltıyorum ne süpürgesii,ne paspası ayol?O çamaşırlar çamaşır makinesine değil,bulaşık makinesine girer yıkanır ben o haldeyken.😅Burdan sabahları erkenden kalkıp atom karınca misali yemeğini,temizliğini,bakımını yapan hatunlara selam ederim.İDOLÜMSÜNÜZ!
Instagramda yakın bir zaman da paylaştığım gönderiyi de buraya bırakıp gidiyorum.👇
Kendine ve "sabah saatlerine" iyi bak sayın okuyucum.🌼
Selametleee....



(Ay benimde mimlemem gerekiyor dimiii unuttum onu🙈Blogunu yeni açan,ya da açalı 3-4 ay olmuş "tüm" blogger arkadaşlarımı bu mim'e davet ediyorum.🙏Yalnız değilsiniz"thesaglams" sizi seviyoooo ve anlıyooo😉💙😁Hadi kaçtımmm ben!🙋🙆🙅💁)

Yorumlar