Kiremit Hanem çekiliş duyurusu ve birkaç teşekkür...🙌💕🙏

Hallo Meine Lieblingelerimmmm😁
Yarı,kırık almancamlaaa hepinize selam ederim💁
Bugun sizlere bir duyurum var.
Kaderdaş'ım,güzel yazılarıyla ama özellikle de kartlarıyla meşhur blog arkadaşım "Kiremit Hanem" im muhteşem bir çekilişi var.Detaylı bilgi için sizleri onun sayfasına yönlendiriyorum.Linkini bırakamıyorum çünkü nasıl yapılır bilmiyorum.🙊
Ama öğreneecem!!!!!Öğretmezlerse gaçacammmm😀😀
İlmek ilmek işliyorum ben blogumu!😍izleyici gadget'ını eklicem diye 2 gece uykusuz kalmışlığım var benim be!Sayfaya link bırakabilmeyi öğrenememek te ne demekmiş??😒

Bu arada 5 temmuz 2017 de açtığım thesaglams.blogspot.de'nin dün itibariyle 100 takipçisi oldu!
Beni izleyen,severek yazılarımı okuyan herkese teşekkür ederim.Sizi seviyorum♥♥
Amaaaa;
İLK kez,yazımı google plus hesabından paylaşan Nuri Özkan'a
İLK takipçim,İLK  yorumcum (her daim de desteğini ensemde hissettiğim) Annesinin Prensesi Özlem'e;
Blog alemine beni İLK duyuran Canim Deeptone(Sadevederin)'e;
İLK kez,yazımı blogunda link bırakarak paylaşan Delikizinbohcasi blog sahibesi Derya ablama;(Acemice yazdığım blue whale yazımı "geniş kitlesi olduğu halde!" yazım,imla,cümle hatalarıma bakmaksızın,paylaştı.Yeni bloglara destek böyle olunur.Söylemek istedim.Içimde kalmasin✌)
Tanıştığım İLK andan itibaren samimiyetine vurulduğum,kardeş bildiğim İnci'me;
(incinin dünyası)
İLK'inden sonuna kadar her yazıma yorum yapan Sevgili Hayat cıvıltısına;
Çok çok çok daha fazla teşekkür ederim!
Diceksiniz ki bu kız psikopat mı?"İLK" olan hiçbir şeyi unutmamış.
"Canısı ben İLK aşkıyla evlenmiş bir kadınım.Benim için İLK'ler ne kadar önemli tartışmayalım istersen?😅"
En yakın dostlarım bile Çocukluk arkadaşlarımdır."İLK arkadaşlarım yani"😁Bilmem anlatabildim mi?
Ne demiş şarkısında Sevgili Vega;
İZ BIRAKANLAR UNUTULMAZZ...İLK'ler de her zaman iz bırakır malum.İLK demekten de kusucam birazdan az kaldı.😵Ama iyi vurguladım İLK  kavramını kabul edelll....(Kustu!👽👽)
Yakın bir zamanda da blogda 100 olmam şerefine ,güzel bir çekiliş yapmayı düşünüyorum.Hatta çekiliş yapıp, sonucunu belirleyip,kazanana da hediyesini Türkiye'den yollamayı düşünüyorum.(Ocak ayında Allah nasip ederse vatanımda olacağım🙏)
Neden mi?
Yurtdışından paket yollamak PAHALI ÇİÇEĞİM PAHALI!😁
Allahımmm susuyorum tamam.😐
Farkındayım çok konuştum,cozuttum,cıvıttım,çenem düştü.👀
Görüşürmüyüz yine,yeni,yeniden bir sonraki yazımda sayın okuyucum?
Hadi Kaçtım bennn...
Selametle🙋

Yorumlar