2 adet organik tarif!☘

Selam sevgiliiii blog insanlarıııı🖖
Hepimiz için fazla hararetli-hareketli geçen bir dönem sonrası,organik mi organikkk, misss gibi iki tarifimle karşınızdayım bugünn🙌
Biri kahvaltılık sos tarifi diğeri iseee güzellik sırrııı😲👀(Öyle böyle bir sır değil!Da vincinin şifresi halt etmiş yanındaaa.Çok gizzzlii!!Bir tek sizinle paylaşacağım.☝Kimseciklere söylemek yok bak!Aramızda...🤓)
Hadi başlayalım !!!💁

***KAHVALTILIK  AVOKADO EZMESİ***
"Anneciğininnn güzel evinde avokadolu ezmelerle mi büyüdün Sevgili Büşra?Nereden geliyor bu busıness class'lik durum? "
-Canısı biz doğustan VİP'yiz,ne avokadosu direk havyarla büyütüldüm ben!😎😂

Folik asit deposu olan bu sebze ya da meyveyi?!🤔 markette indirim reyonunda görüp Ayaz'a yediririm düşüncesiyle almıştım.(Kimm? Benn?İndirimleri takip etmekk?Asla!Never!Nein nein neinnnn👸🙅Rastgeldi oyle🙄)
Ammaa "Alışılmadık kalçada pantolon durmaz😅🙃" hesabıııı buzdolabında unutup,tüketemeden,çürüttük arkadaşı🥚🙈🙊Bayağı yumuşamıştı elime geçtiğinde.
"Ziyan olmasın,arkamızdan ağlamasınn👁,yinede bir şekile sokarım ben bunu yeeaa!" düşüncesiyle,internetten birkaç tarif araştırdım.He ama araştırdığıma,araştıracağıma da pişman oldum her kafadan ayrı bir ses çıkmış çünkü;
"-Zeytinyağı,tuz koy tek tarifi bu avokadonun.😏
-Karabiber,limonsuz avokado ezmesi olmaz!😒
-Ayhh mahfetmeyin canım şeyi ya alın kaşıkla sade şekilde yiyin!😮"

404 not found.
"-Tııyymam oldu o zamannnn bilirkişiler sonra görüşürüüüzzz" dedim.
Telefonu sakince yere bıraktım ve kolları sıvadım.Kafama göre malzemelerimi belirleyip uydurmasyon bir tarif yaptım.
Ortaya da bu leziz şey çıktı😍👇

Malzemeler
-1 tane çürük avokado😁
-1 yemek kaşığı labne peyniri
-1 diş sarımsak
-yarım limon suyu
-karabiber
-Çok az tuz.
-İsteğe bağlı ceviz.
Yapılışı:Avokadoyu kesin,Parçalayın.İçerisine diğer tüm malzemeleri katarak,rondodan geçirin.Hazıırrrr...👌👍
Acuka'nın hafif,salçasız,acısız,kremsi hali gibi oluyor.(Yine altın bir vuruş yaptım benzetmeye bak yaaa.🤦🙅🙆)

Ve geldik büyük sırrımızaaa😍;

***KAŞ KİRPİK ÇIKARICI,ORGANİK BAKIM YAĞI***
Test edip,uyguladığım bir tarif.☝️2 buçuk ay düzenli şekilde kullandım!Sonuçtan kesinlikle memnun kaldım.Kaşlarım da,kirpiklerim de şuanda eskisine nazaran çok daha gür!

Malzemeler;
Hint yağı (Rizinus öl almanca adı.)
Tatlı badem yağı
Organik hindistan cevizi yağı.

Yapılışı:Kullanmadığınız herhangi bir rimelinizin içerisini güzelce temizleyin ya da yeni,boş tüp alın.(Gratis türevi kozmetik mağazalarında,boş rimel tüpleri satılıyor diye biliyorum)
İçerisine %35 hint yağını,%35 tatlı badem yağını,%30 hindistan cevizi yağını ayarlayarak koyun.(göz kararı olacak şekilde)
Ve güzelce çalkalayın,karıştırın.
Her gece,yatmadan önce kaşınıza ve kirpiğinize hazırladığınız bu yağı,fırça yardımıyla sürün.  (aynı rimel sürer gibi)
2 ay düzenli kullanımın sonunda da bi zahmet bana mail atınn ve teşekkür edin.😎🤜🤛✌
Yarabbiiim Teşekkür ederim beni bu kadar donanımlı yarattığın içinn!👸😁


Evett şimdilik benden bu kadar Sayın okuyucum...Umarım tariflerimi sevmişsindir.
Bir sonraki yazıma yine bekliyorum🎈
Kendine ve "Kimyasal içermeyen ürünlerine" güzel bak olur mu?
Selametleee....🙋

Yorumlar