Kasım ayım nasıldı?...🎈

Hallo Meine Süßen'lerimmm😎
(Çeviri:Merhaba Tatlım'larım)
Bir ayı daha geride bıraktık iyi mi?🤔Günlerin,saatlerin hatta dakikaların peşini at🐎lılar kovalıyor sanki!Çek el frenini bi Sevgili 2017!Göz açıp kapayıncaya kadar bittin bak nolcak şimdi?1 yaş daha yaşlanıcak bu insanlar senin yüzüne😶Hoş mu hee hoş mu??😒Adriaann Al şu uyuz seneyi karşımdan daha fazla katlanamıciimm.👸

*Kasım ayı ruh hali durumu bildirgem😁:
İ-NA-NIL-MAZ verimli bir aydı.Üzerimdeki ölü toprağını attım.Ayaklandım!Delicesine film izledim,2 KİTAP BİTİRDİM.BEN BİTİRDİM.BENNN!BENN!!!😎
Haftalık plan listesi yapmaya başladım.Bir girdap gibi beni içine içine çeken Tükenmişlik Sendromumu,üzerine limon sıkıp YEDİM😀

Deniz Seki:İyisin tabiiy🎵
Ben:İyiyim tabbbeeee!😎



*İZLEDİKLERİM*
Valerian and the city of a thousand planets(VALERİAN VE BİN GEZEGEN İMPARATORLUĞU)):
Valerian ve Laureline;Savunma bakanlığının emriyle,pek çok farklı fantastik türün içerisinde bulunduğu Alpha'ya ajan olarak görevlendirilmiştir.Ancak şehrin merkezinde ulaşılamayan,gizemlı bir bölge vardır.Alpha'nın güvenliğini tehdit eden bu karanlık güç acilen durdurulmalı,sırlar ortadan kalkmalıdır.
Filme ünlü yağmış mübarek!Tanınmış kişilerden oluşan bir kadroya sahip.Rihanna bile var daha ne diyim?
Tür:Fantastik-bilim kurgu
IMDB:6.7
Rough Night(Kızlar gecesi):Hangover'ın kadın versiyonu.💁Tema:Bekarlığa veda.😄Delicesine önermiyorum ama stres attırıcı,çıtır çerezlik,güzel film.Bayağı iyi güldüm izlerken😅
Tür:Komedi
IMDB:5.4
My beautiful  broken brain:Filmin detaylı anlatımını 1K1F yazımda yazmıştım.Tekrar okumak istenler,ya da kaçıranlar için tık tıkkk👈
(Adriannn not düş tarihe ablan bloga link bağlamayı da öğrendi😎 )
The Sinner:Başrolünde Jessica Biel'in bulunduğu(Kendisini hiç sevmem.Justin Timberlake ile evli çünkü.Delicesine hayranı olduğum adamla yani🙄)8 bölümlük mini dizi.Netflix yapımı.
Cora ailesiyle gittiği plajda,nedeni bilinmeyen şekilde öfke nöbeti geçirip,hiç tanımadığı bir adamı bıçaklar ve olaylar başlar.Akıcı hikayesi var,hemencecik bitiveriyor dizi.Amaaa fazlasıyla,hatta bayağğğıı bayaaağğııı fazlasıylaaa!❎müstehcen sahneler içermekte..Çocukla izlemeyiniz.Öyle ki ben eşimle bile zor izledim,ileri saraaa saraaa.👀Bilmem anlatabildim mi?😑
Tür:Gizem,gerilim
IMDB:5.8
Hide and seek(Saklambaç):Sevgili Deeptone'un film seçkisi yazısında mimlediğiim,gözüme kestirdiğim film.👀Asla çirkin film önermiyor.Kesin bilgi yayalım arkadaşlar✋(Kötü çocuk hariç!😂"Allah kahretsin nerden söyledimm,önerdim o filmiii" nidaların,serzenişlerin şuanda kulağımda yankılanıyor Deep🙌😁)
Sosyolog olan David Callawey'in eşi intihar edip,aniden ölüyor.Küçük kızları Emily'de bu olay sonucunda duygusal travma geçiriyor.Sonrasında ise Emily "Charlie" adında hayali bir arkadaş ediniyor ve olaylar başlıyor.
Ters köşe nedir?Nasıl yapılır?
Öğrenmek için lütfen bu filmi izleyiniz.
Diceklerim bu kadar.Tişikkirler👩
Tür:Gerilim
IMDB:5.7 (What?😕)
Ve bonussss:
Trolls(Troller):Ayazikoyla izlediimmmm😅💁🙅🙌Acayip eğlenceli,renkli bir animasyon.Simli troll'e bayıldımmm💙







*OKUDUKLARIM*
Huzursuzluk-Zülfü Livaneli:Okumayı bırakkkk özetledim,yazdım,yorumladım çiçeğim.😙😎Detaylı anlatım için tıkla bakiiim buraya👈
Peki ben şimdi ne yicem?-French oje&Uzm.Diyetisyen Simge Çıtak:Ben aslında bu kitabı okumuştum.🙈Ama sağlıklı beslenmeye fazlasıyla yöneldiğim şu günlerde;detaylı bir şekilde,tekrardan okumayı istedim.Önemli bilgilerin altını çizdim.✍"Porsiyon miktarı ve denge" çok önemli.Aklıma kazıdım🙆💙









*BİTİRDİKLERİM:
Dr.Beckmann waschmaschinen pflege-reineger:Çamaşır makinesinin içerisindeki kireci,kalıntıyı temizleyen sıvı bir solüsyon bu.Makinanın deterjan gözüne boşaltıp,boş bir şekilde 60°derece de çalıştırıyorsunuz.İçi tertemiz oluyor.👌Güzel ürün.Sevdim👍
P2 professional perfect face Makeup base:Yüz makyaj bazı.Hafif bir formül yazıyor üstünde ama yalan 😏.Bayagı bayağı yağlı,kalın bir baz.He ama bu durum benim işime geldi.Cilt tipim kuru çünkü.Emilimi çok kolay,dakikalarca beklemek zorunda değilsiniz fondöteni uygulamak için.Ciltteki kırmızı bölgeleri nötrleştirip,renk uyumsuzluğunu yok ettiğini,kapattığını söylüyorlar ama o da yalan.😅Bi halt yapmıyor 🙈Yoklukta kullanılabilir bir baz.👀😄Eh işte yiiiaaani.Öyle,böyle,şöyle.😕


*AYIN OLAYLARI*
-19.11.2017:Sağlıklı beslenmeye başladım.(Hayır yaptığım şey "Diyet" değil.Yavaş vadede,
dengeli beslenere zayıflamak istiyorum.Su-kas kaybetmeden!)
-20.11.2017:Yürüyüşe başladım.
Yürüyüş yapmak başlı başına bir meditasyonmuş ya!!
Hele ki yalnız yürüyüş yapmak.😍Resmen kafamı boşaltıyorum,kendimle baş başayım.💆Daha önce niye yapmamışım ya ben bu işi!Boşuna paralamışım kendimi "illa ki de fitness salonu" diye.😑
24.11.2017:Oyun çadırımız geldi.💙 Sevgili Kiremithanem'in bloglar arası düzenlediği "oyun çadırı çekilişi"ni kazanmıştım biliyorsunuz ki.💃
Hiç vakit kaybetmeden hediyelerimizi yolladı kendisi.
"Sevgi ablaaa içten bir şekilde,tekrar tekrar teşekkür ederim,teşekkür ederiz.Ayaz çok sevdi🙏💕"





*DİNLEDİKLERİM*
-Alexıane:A million on my soul(radio edit. From valerian and the city of a thousand planets soundtracks)
-Redd:Nefes bile almadan
-Jason derulo:Tip toe feta french montana
Veee Ufak Tefek Cinayetler dizisinden gelenlerrr elleri görebilirmiyiiimmmm 🙌🙌🙌

Ceza:Suspus👇

Efenndiimmm duyamıyorrrum seniiii sevgili okuyucum 🙌💃kopuyoruz da şuanda Ceza👆 ile blog alemi olarak👭👭👬👬👫👫🎤🎵 Ses son seste aaaçıkkk!görüşürüz yine bir sonrakii yazımdaaa
Kendine ve "Yıllarına" iyi bak olur mu?🍀
Selametleeee🙋

Yorumlar