Büsra'nın Tavsiyeleri🌿

Soğuk,kasvetli,rüzgarlı bir Almanya havasından herkese kocaman bir
Merhabaaaaa🙋

Yaz mevsimini yasayabilmeyi çok özledim ya...
Burada hava birgün güzelse diger gun kotu çünkü.Terlemeyi,nemden nefes alamamayı özledim resmen.(Hayır canim "deli" degilim.İc sesini duyuyorum sayin okuyucum!😈 Memleketimi özledim sadece😪.)
Büşranın tavsiyeleri adi altında yazdığım ilk yazimi yanlışlıkla sildim bu arada.Taslağı silmek istemiştim gerçeği gitti😔Ve inanılmaz üzüldümm.İnsanlara mahcup oldugumami yanayım,Verdigim emegin çöp olmasinami...Yaptığım bu hata yüzüne gerçekten affınıza sığınıyorum.Acemiliğimi mazur gorün olur mu?
Aciklamamida yaptığıma gore yazıma baslayabilirim...💃


İlk olarak oglum için kullandığım ve çok memnun kaldığım bu kremden baslamak istiyorum.

       *BEBE ZARTPFLEGE NEMLENDIRICI KREM*



Ayazın cildinin kuru olduğundan gecen yazımda bahsetmiştim.Her banyo sonrasında vücudunu kremlemem gerekiyor.Bu üründen inanılmaz memnunum.Hep elimin altında olanlardan👍Buyuk boyundan alıyorum genelde.Ne çok yağlı nede çok hafif bir krem ama nemlendirme ihtiyacını kesinlikle karşılıyor.Emilimi orta derecede iyi.
Oglumun vücudu için kullanıyorum bebe kremini ben.Yüzüne sürmüyorum.
Ama kuru cilt yapısına sahıp kısılere nemlendirici yüz kremi olarakta tavsiye edebilirim.Kokusu çok hos bu arada💕


           *VENUS CİLT TONIGI VE YUZ TEMIZLEME KÖPÜĞÜ*



Venus markasını Douglas'ta keşfettim.Beni en cezbeden yani da fiyatının uygun olması oldu.Yüz temizleme köpüğünü beğenmedim derinlemesine temizlik hissi vermedi bana ama toniğine bayildim.Kokusu inanilmazz güzel.Cilde ferahlık hissi veriyor ve sabah ve aksam olmak üzere düzenli kullanımda gözenekleri küçültüyor.Ben gunluk makyajımı temizledikten sonra sadece akşamları uygulamama rağmen sonuçtan memnun kaldim👍Ancak Venus markasının Turkiye'de satisi var mi bilemiyorum.
Dipnot:Hatta 2 gun once mini bır douglas alışverişi yaptım.Ve yine bu markaya ait Yuz temizleme jelı,makyaj temizleme suyu,yuz bakim serumu aldım.


The body&Shop'tanda bu el kremini aldım.Kullandıktan sonra hepsini yorumlayacagim👍



          *BLISTEX DUDAK BAKIM BALM'I*
Benim Dudaklarımda aşiri kuruma gibi bir sorun su zamana kadar (hasta olmam haricinde)neredeyse hic olmadı.Bu güzel bir durum sanirim😊


Ancak yuz temizliğimi yaptıktan sonra,geceleri yatmadan cildimi nemlendirdiğim gibi dudaklarimida nemlendirmeye özen gösteriyorum.Kullanipta aşiri memnun kaldığım ürünlerden diyemem bu dudak balmini ama tavsiye ederim.Yogun bir kıvamı var.Naneli-mentollü lip balmlari sevenler içinde güzel bir secim olabilir.Dudak dolgunlastiriyor👍Nemlendirme isleminide gayet güzel yapıyor.

Çok fazla kişisel bakim şeysiyleeeee doldu dimi buralar?😅O zaman hemen bu ayın dizi tavsiyesine geçiyorum.📺


      *HOW TO GET AWAY WITH MURDER?*
Viola Davis'in başrollerinde bulunduğu bağımlılık yapan efsaneviiiiiii dizi.
Tür:Gizem,Gerilim,Dram
Konusu:Annalise Keating önemli bir üniversitede ceza hukuku profesörudur.Ayni zamanda avukatlikta yapmaktadir.Dersini alan en iyi 5 öğrenciyi seçer,ekibiyle beraber bir çalisma grubu kurar.
Ancak kişisel hayatindaki problemler nedeniyle zor günler geçirmeye baslar.İsler gittikce karisir.İstemedende olsa bu duruma ogrencileride bulaşır.Öyle ki;Annalise ve öğrencileri bir cinayetin içinde bulurlar kendilerini ve olaylar baslar.
Delirircesine izliyorum.Şiddetle tavsiye ediyorum.👍Özellikle 1.sezonun 10 bölümünden sonra olaylar iyicene karisiyor.Viola Davis'in oyunculuğu tartismaya bile kapali zaten.O kadar mükemmmeeellll😍

Bittttiiiiiiii🙌😂Bugünde böyle bitireyim dedim👐.Ben kactim💁

Ama gitmeden bu siralar fazlasiyla dinledigim sarkiyida asagiya birakiyim.Bu da son tavsiyem olsun.🍁
Bir sonraki yazimda tekrar gorusmek uzere.
Selametleeee...


Yorumlar