Hayat─▒ma reset atabilir misin Adrian?­čÄş­čöÖ

Selam­čÖő
Beyin zonklatan cinste olan boyun,kol ve ba┼č a─čr─▒s─▒yla yaz─▒yorum sizlere.­čś×Bu muhte┼čem 3'l├╝ son 1 bu├žuk ayd─▒r yakam─▒ asla b─▒rakmamakta!hatta arada sevgili vertigo'da arkada┼člara e┼člik edip "kalk─▒n halay ├žekelimmmm" diye te┼čvik edip,gaza getiriyor.­čĺâ­čĽ║­čĹź­čĹşD├╝nyam─▒ d├Ând├╝r├╝yorlar vallahi ├Âyle bir ┼čenlik hali...­čĄó­čś░
Kurtulamad─▒─č─▒m sa─čl─▒k problemlerim var yani.├ťzerimden t─▒r ge├žmi┼č gibi hissediyorum ya...
Sadece bedenen de─čil ruhen de kendimi tuhaf hissetti─čim bir d├Ânemdeyim.Her┼čeyi fazlas─▒yla sorgulamaya ba┼člad─▒m.Kafamda o kadar cevaplanmam─▒┼č soru var ki...
Bilmiyorum.Çok yorgunum...
T├╝kenmi┼člik Sendromu dedikleri ┼čey bu mu acaba?
Hayat─▒m─▒n belirli bir b├Âl├╝m├╝n├╝ al─▒p ├ž├Âpe atm─▒┼č─▒m gibi hissediyorum.
Neden B├╝┼čra?De─čdi mi?Nereye kadar b├Âyle devam ediceksin? diye sorup duruyorum.Cevaplar bulam─▒yorum.Yapmak istedi─čim ├žok ┼čey var ama benim yata─ča gidip uyumaya bile mecalim yok.Eski resimlere bak─▒yorum.Sonra aynaya bak─▒yorum bunu neden kendine yapt─▒n ki diyorum.Ya da neyin bedeli bu?
S─▒nav─▒m fazlas─▒yla b├╝y├╝k.
"YALNIZLIK"
Asla isyan etmiyorum Rabbim affet ama sence de biraz fazla olmad─▒m─▒ ya??K├╝├ž├╝k bir il├žede,deniz kenar─▒nda b├╝y├╝m├╝┼č mutlu,deli dolu o k─▒z ├žocu─ču neden bug├╝n burada ve bu halde?A─člamak istiyorum!Ba─č─▒ra ba─č─▒ra hemde.Kusmak istiyorum son 5 senenin t├╝m pisli─čini atmak istiyorum kalbimden i├žimden ruhumdan!
Neden beni bu hale getirdiniz? diye sormak istiyorum sonra birka├ž ki┼čiye."─░├žimde ki dans eden k─▒z─▒ neden ├Âld├╝rd├╝n├╝z pis yarg─▒lar─▒n─▒zla???Yapt─▒─č─▒m ya┼čad─▒─č─▒m her┼čey neden size bu kadar batt─▒???NEDEN KEND─░ KAPINIZIN ├ľN├ťNDEKI P─░SL─░─×─░ TEM─░ZLEMEK YER─░NE BEN─░MLE U─×RA┼×IP DURDUNUZ!!NEDENN?" demek istiyorum.
Yaralar─▒m derin,nas─▒l kapanacak bilmiyorum. 

"Anneeee" Seni ├žok ├Âzledim.­čśó
Kuca─č─▒na yat─▒p sadece "offff fizik'ten bu sene ge├žebilicem mi acaba yaaa?" diye d├╝┼č├╝nebilmeyi ├Âzledim.Y─▒llar─▒n bizi yormad─▒─č─▒ o zamanlar─▒ ├Âzledim.

"Ablaa" seni ├žok ├Âzledim.­čśó
K─▒k─▒rda┼čmalar─▒m─▒z─▒,sebepsiz yere g├╝lme krizlerine girmemizi,delicesine kavga etsekte 2 saat sonra hi├žbir ┼čey olmam─▒┼č gibi ayn─▒ sofrada yemek yemeyi ├Âzledim.

"Babaaa"seni ├žooooookkkk ├Âzledim.­čśó
Geceleri odaya girip ├╝zerimi ├Ârtmeni,i├žten ┼čekilde ama asla belli etmeden,├žakt─▒rmadan yana─č─▒mdan ├Âpmeni,koklaman─▒,"├çarliiii naberr laa" diye seslenmeni ├Âzledim.

Ve dostlar─▒m─▒,karde┼člerimi ├Âzledim.Yelken cafe'de t├╝rk kahvesi i├žebilmeyi,denize kar┼č─▒ ├žekirdek ├ž─▒tlatabilmeyi,esen tatl─▒ yaz r├╝zgar─▒n─▒ ensemde hissedebilmeyi,ha┼članm─▒┼č s├╝t m─▒s─▒r kokusunu,mahallemi...
Kulakl─▒─č─▒m─▒ takt─▒─č─▒mm an d├╝nyan─▒n durdu─ču,sorunlar─▒n,problemlerin m├╝zikle beraber ku┼č olup u├žtu─ču zamanlar─▒m─▒ ├Âzledim.
Ben "ben" olabilmeyi "Ger├žek B├╝┼čra" olabilmeyi ├Âzledim.
Bilmiyorum...
Yaz─▒p,olu┼čturabilecek bir "ar┼čivim" varken yine susmay─▒ tercih ediyorum...
Dua ediyorum...­čÖĆ
Zaman─▒n her┼čeye ila├ž olabilmesini umutla hasretle bekliyorum...­čÄł
Kocaman bir nefes al─▒p uyumaya gidiyorum ┼čimdi de...
├ľyle i┼čte...
Ge├žicek mi dersiniz?­čśî

Bu bir i├ž d├Âkme yaz─▒s─▒yd─▒ Say─▒n okuyucum.­čîż
Bana tahamm├╝l edip,yaz─▒m─▒n sonuna kadar geldi─čin i├žin te┼čekk├╝r ederim.
Sonra ki yazimda g├Âr├╝┼č├╝r├╝z...
Kendine ve "hayallerine" iyi bak olur mu??
Yan─▒n─▒zdakilerin k─▒ymetini onlardan "uzakla┼čmadan,ayr─▒lmadan" bilin emi?

Bu yaz─▒n─▒n ┼čark─▒s─▒ da Pinhani'den gelsin o vakit...
"├ľm├╝r ├Âm├╝r sanki bi kara kutuymus
G├╝n gelince herkesin a├ž─▒lm─▒┼č
Ama sorarsan hep ge├ž kal─▒nm─▒┼č...­čÄÁ"