TATİL SEBEBİYLE TÜKKAN KAPALI!💆💃


Aloha!!✋
Almanya'nın lanet olası,dondurucu,kasvetli,bohemli havasıyla herkeslere selam ederim😒
He ama şu saatten sonra buranın havasıyla,suyuyla,böceğiyle,çiçeğiyle ilgileniyor muyum?
Tabi ki HAYIR😏
BANANE SENDEN WIESLOCHH?
İnşallah ben yokken metrekare başına oluk olukkk yağmur yağar 🙌🙅🙆

KARAMÜRSEL MOD ON BABY💃
Bavul hazırlıyorum Aa dostlar!
Cuma günü memleketime yolculuk var
(Arka fonda Sertap Erener-Tatildeyimm🎵 çalıyor şuanda) 

Gitmeden bir haber edeyim istedim.Beni merak etmeyin yani.Keyfim acayip yerinde olucak.💆
Mesela siz çalışırken,ev işleriyle uğraşırken,Sınavlarla vizelerle boğuşurken,ben denize karşı oturmuş kahvemi yudumluyor olacağım.
Belki 1 dilim çikolatalı pastada ısmarlarım kendime bilemiyorum.Keyfimin kahyasına bir danışmam gerek😎
İçim kıpır kıpır ya hu!😁
Hızımı alamıyorum👯👯👋

"Yapacaklarım" listemi şuracığa bırakıveriyim de iyice kıskanınnn.👇😙
(Ahahaha yarabbel aleminnn beni bu kadar mütevazi yarattığın için sana çok teşekkür ederimm.😆
İçimdeki Şahika Koçarslanlı ruhu seni seviyorumm!😁👧)

1)Ailemle doyasıya vakit geçirmek💓
2)Ayaziko'nun 2 yaş doğum günü kutlaması👪
3)Oğlumun dayılarıyla,amcalarıyla,teyzeleriyle bolca vakit geçirmek💚
4)Annelikten istifa gecesi,Kızlar günü((Hangover'ın devam filmini çekicez 👭👭.1.partı geçen sefer gittiğimde vizyona sokmuştuk,ikincisi geliyo şimdi inşallah😀.)
5)Vapurla İzmit gezisi(Eşim ve oğlumla💙)
6)D&R'ye gidip büyük hatta bayağııııı büyük kitap alışverişi yapmak📕
7)Gratis ve Watsons'a gidip kozmetik alışverişi yapmak💄
8)Yalova'da güzel bir etkinliğe katılmak(Süpriiizzzz😄)
9)Blog sayesinde tanıştığım,çok çokkk sevdiğim bir arkadaşımla buluşmak(Kim olduğunu söylemem.Bu da süpriiizzz😄)
10)Yelken cafe'de kahvaltı😍
11)Papuli butik otele gidip,sobanın sıcaklığında çay içmek🍵
12)Sabahın erken saatlerinde,deniz kenarında yürüyüş yapmak.Karamürsel'imle hasret gidericez😊
13)Sinemaya gitmek📼
14)Aşıklar tepesine çıkmak🚗
15)Belki bir vlog çekmek🙈Cesaretimi toplayabilirsem...
16)Yalova'da ki Leman kültür'e gitmek🔰
17)Ayaz'ı olabildiğiinnncee anneme bırakmak.😂(Üzgünüm anne,üzgünüm oğlummm.Ben bu tatili hak ettiiimm😎.)

Listem şimdilik bu şekilde.Daha da eklemeler yapabilirim.💁
-Allah doyursun gözünü Büşra!Daaaa nnnnaappcan? deme sakın Sayın okuyucum.
1 buçuk sene oldu memleketime gitmeyeli.Anlatabildim sanıyorum."Cıvkını" çıkarıcam Allahın izniyle.Kondüsyonum tam!💪😁

Bu arada 1K1F ve Ayın hasılatı yazılarım "sadece bu ay" yayınlanmayacak..Mazur gör Thesaglams müdavimi olur mu?Dönünce alırım ben gönlünü senin zaten😘
Ocak ayı Spotify listesini yaptım ama✌Yolculuk esnasında bende dinlerim diye düşündüm
Thesaglam2(Ocak) yazarak listeyi bulabilirsiniz.
Justin aşkımın yeni şarkısı ilk sırada tabi ki💜
Hadi bakalım blog dünyası!Kaçtım ben.🙌Özleyin beni biraz😄
Hakkınızı da helal edin bu arada ne olur ne olmaz yolculuk hali malum...
Buralar size emanet,sûkut durum tamam mı?😄
Dönüşüm muhteşem olucaak uleynnnn😎

Selametle...


"26.01.2018-23.02.2018 tarihleri arası,tatil sebebiyle Tükkanımız kapalıdır efenim
-Thesaglams..."

Yorumlar